آموزش پیرایش مردانه اورجینال

نام:
ايميل:
سايت:
   
متن پيام :
حداکثر 2000 حرف
كد امنيتي:
  
  
 

سلام وبلاگ قشنگي داريد .بهتون تبريک ميگم .

+ Bahram allaf Salehi 
سلام
شما مي دونين که قصر پيرشمس الدين خاندان آل علاف صالحي توسط چه کسي تصرف شده؟
آخرين امپراتوري که بر تخت پادشاهي در اين قصر حکومت کرد، که بود؟
شايعه شده است که يکي از شاهزادگان اين خاندان به نام ابراهيم پس از به سرقت بردن کفش هاي امپراتوري در صدد توافق با ساير شاهزادگان، براي سلطنت ميباشد.
پاسخ

درود بر شما دوست عزيز. در پاسخ به سوال شما بايد بگم كه متأسفانه قصر پير شمس الدين در اثر بي لياقتي تني چند از نواد گان كم شعور حاجي رحمتديگ كبير (دامت افاذاته) به دست افرادي نا اهل سپرده شد كه همچنان بر مسند قدرت ضعيف خويش در آنجا مي تازند. آخرين پادشاه حاكم از خاندان علاف صالحي، م.علاف صالحي بود كه دوران حكومت وي مصادف با جدال با پدرش براي تصاحب قدرت شد و درنهايت هر دو آنها تضعيف روزافزون اين سلسله را رقم زدند.در پاسخ به سوال آخر شما عارضم كه جناب ابراهيم خان ابدا از پس اين امور بر نخواهند آمد زيرا شواهد حاكي از آن است كه عمر ايشان كفاف اهداف سودجايانه او را نخواهد كرد. از خداوند متعال آرزوي هدايت همه عالميان و تعجيل در ظهور حاجي رحمتديگ بزرگ را دارم .
+ Bahram Allaf Salehi 
salam
mitonam bedonam in Ale-allaf Salehi az koja va chera dar jange jahani aval aghab neshini kard
پاسخ

دوباره سلام بر شما! اولا ايشان علي صالحي هستند! در پاسخ به سوال شما بايد بگويم كه در جنگ جهاني اول ايشان در بستر بيماري بودند و بنابه توصيه عموي بزرگوارشان (ابراهيم خان عظما) در عرصه نبرد و سياست اگزيستانسياليستي جهان حضور نيافتند. شايان ذكر است كه عموي ايشان نيز به دلايل مصلحتي از ميدان جنگ گريخته و در دارالبيض به سر مي بردند و هر از چند گاهي به صدور فتوا بسنده مي كردند.طول عمر حاجي رحمتديگ را از درگاه پروردگار منان آرزو دارم